Lordbalu naplója 4

2011.05.30. 18:01

Néhány napja megszakadt a kapcsolat a főhadiszállása. Mindenki ideges, én nem annyira úgy is távol kerülök a tűzvonalból. Az járőreink azt a parancsot kapták nagyobb területen fésüljenek át.  Az élelmiszerkészletünk is fogytán. A rádiósunk rebesgeti nem tud vétel fogni. Érdekes mert ezek a készülékek nem műholdon keresztül kommunikálnak. Kezd tényleg egy zombi filmre hasonlítani. Nem gond nagy az esélyem a túlélésre hisz egy anno egy kardal végigheteltem a Diaboló seregeit, kíváncsi vagyok találok-e majd horadric cub-ot?

A járőreinket megtámadta egy turista csapat. Nincs veszteség, de többek könnyebb sérüléseket szenvedtek dulakodás közben. Szerintük mindegyik tudatmódosító szer hatása alatt volt, így könnyen likvidálták őket.  Felhívtam mindenkit a zombi teóriámra lehurrogtak, hogy túl sok filmet nézek. Nem baj ma biztos, hogy egy magaslaton alszok. (felmásztam a teherautónk tetejére a ponyva úgy is puha jó idő van itt a tetőn) Vajon mikor mehetek már haza?

A bejegyzés trackback címe:

https://tuleloknaplojabol.blog.hu/api/trackback/id/tr332943914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása