Day befor tomorrow

2011.05.22. 22:03

Mna megint itt vagyok. Gépelem a sorokat, ahogy megígértem az asszonynak. Szóval a nap, az most kivételesen kurva jól indult. Meglett a statek vizsga. Végre felrakta ''Tüncike'' a jegyet. Nem siette el, laza 72 óra volt mire felrakta. Csupa stressz.

A nap további részében jogra készültem, készültem volna, de a nagyi aktív volt megint. Felhívott, hogy minden oké és hogy nézzük a tévét? Kerüljük a beteg gyanús embereket. Nem értettem mit hadovál a telefonba. Mondta, hogy kapcsoljam be a tévét, eleget téve kérésének bekapcsoltam, majd azon nyomban leültem és megdermedve néztem a külön kiadásokat…

Minden hol az ment, amiről nem gondolta volna senki, sem hogy ilyen komoly. A járványról beszélt mindenki. Minden országból kapják a megbetegedésre utaló jeleket. Amerikában terrortámadás óta nem volt ekkora káosz és pánik. Kapcsolgatok csatornáról csatornára, és mindenhol az megy… Épp a CNN-en átsuhantam volna, mert ugye le se szartam mi történik a világ másik felén… A viasaton akartam valamit megnézni hátha valami jó kis sorozatot elcsípek. Nem szokásom tévézni, nincs is időm rá, de amit ott megláttam, megállt bennem az ütő… Magyarországot tárgyalta, és az ott történt légi katasztrófát… Mondom, mi a tököm van itt emberek…. Gyorsan átkapcsoltam magyar adóra, és felhangosítottam a tévét, közben felnyitottam laptopot és már is kutakodtam a neten.  Videókat kerestem, tubon és mindenütt. Nem telt bele néhány perc, már meg is találtam, amit kerestem. Videót arról, ahogy felveszik, lezuhanó a gépet. Majd közben a kommentárokat hallgattam… Budapesten hivatalosan is KÁOSZ van. …. Tébolyult emberek egymást támadják meg… A katonaság szükségállapotot hirdetett… A rendőrség tehetetlen… Mindenkinek azt tanácsolják, maradjon otthon…

Telefonom a nap folyamán többször csörrent, meg mint egy hét alatt összesen. Mindenki meg van rökönyödve, ilyen nem történik minden nap. Egész nap nem tudtam koncentrálni rendesen a jogra…. Újabb és Újabb információkat kerestem a neten. Mi ez? Hol indult? Mi történik? Ezek a kérdések folyamatosan zakatoltak az agyamban… Lassan haza jött a család minden tagja. Megbeszéltük az egészet ami oda kint történik, majd próbáltuk dolgunkat végezni, mint ha mi sem történt volna. Hiába, mindenki az események hatása alatt volt. A tévé egész nap ment. Folyamatosan tartottuk a kapcsolatot a világgal. Azt mondták kerüljük a különösen viselkedő embereket. A betegségre utaló jelekkel azonnal forduljunk orvoshoz. De holnap megint egy nap…. Öcsém már felment a koleszre…. Anyám átlagosánál sokkal tovább beszélgetett vele. Aggódik, mint mindenki más. Holnap megyek én is, kedden vizsga lesz….

Folytatás…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tuleloknaplojabol.blog.hu/api/trackback/id/tr22924815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása