2011.05.21

2011.05.21. 21:53

Unatkozom hát leírom a napom.
Sőt azon gondolkozom hogy rendszeresen kéne csinálnom.
Igen,vezetek egy naplót.
Ma reggel szokás szerint a két blökim ébresztett.Kómásan egy kis kutyasétáltatás,aztán lecsüccsentem a masinám elé.
Elkezdtem böngészni a szokásos oldalakat ami a sportfogadásról szól és a napi tippeket néztem.
Közben azért egy egy híroldalba is belekukkantottam bár mindenhol ugyan azt láttam.
"Új még nem ismert vírus ütötte fel a fejét világszerte,egyelőre mindenkit figyelmeztetünk hogy fokozottan figyeljen a higiéniára!"
Hát sok bajom nem lesz ezzel mert kutyasétáltatáson és azon kívül hogy a boltba megyek nem nagyon vagyok házon kívül főleg a süt a nap,ugyanis napallergiás vagyok:S
Hát igen bár ahogy olvasgatom ehhez az új járványhoz képest az én allergiám kutyafüle:D
Az olvasgatás után míg a párom édesdeden szundizik az éjszakai műszak után főztem egy kis csilis babot.(Hehe lesz ne mulass:D )
Aztán este kikísértem a buszmegállóba sok finom csókkal elváltunk,ő megint ment dolgozni én pedig hazajöttem és most itt vagyok és írom e sorokat.
Szerintem nem is húzom tovább hisz holnap is lesz nap,megyek és ledőlök.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tuleloknaplojabol.blog.hu/api/trackback/id/tr902922364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása