Day befor tomorrow II.

2011.05.23. 23:19

A reggel gyorsan eljött. Mivel van egy kutyánk, jaj nem is írtam eddig, a családot összetartó egyetlen kapocsról a kis máltai selyem pincsiről... Pedig megérdemel egy sort. Most olvasva gondoljátok, na, egy papucs kutya... leszarom. A mienk... és nagyon fel tudja dobni az ember kedvét. Mna én voltam a napos, egészen délig... Kutyázás meg ilyenek. Lakás rendbe rak, alsógatyák laptop kaja be a táskába irány a busz.

Zenehallgatás közben a várost néztem. Semmit nem lehetett látni azokból az eseményekből, amik a világban történnek. Nem olyan nagy város ez, még is közel van Budapesthez. A buszmegállóban ugyanúgy sok ember volt. Idegesitő kölköktől  a traccsoló mamócákig. Bár mint ha láttam volna pár sápadtabb embert, de szerintem csak ez a pánik gerjesztette látomásoknak tudtam be. Jaj igen az emberek a buszon időtől függetlenül büdösebbek, hiába van 26 fok vagy 11...

Megérkezve Komáromba. A város a vártnál kicsit volt csöndesebb. Gondolom mindenki  a tévét nézte, vagy bebújt valahova a meleg elől... Szörnyű idő van a napokban agyforrasztó meleg, aztán még vihar is. A viharokat szeretem. Főleg a mennydörgő fajtákat.

Kolesz olyan volt, mint  a temető... Nem csodálkozok rajta, vizsga időszak van. Ilyenkor alig vannak, na, de sebaj, megjöttem be izzitom a hangfalakat :D Az egyik szobából kaparászásokat hallottam...A marhája megint be van lőve szívva nem találja a kilincset. Rá akartam nyitni, de mondom, keresse csak még a szabadulás lehetőségét: D

Ledobálva a kevés pakkot át zúztam öcsi szobájába. Tanul... még a végén valami lesz belőle. Szobatársai, naná hogy agyba főbe gépeznek. Kicsi beszélgetés meg a szocializálódás lépcsőfokainak bejárása után visszamentem a szobába, jogozni. Az este hátralévő része igy telt el, mna meg üvöltő zene mellett eléggé elment az idő is. Zuhany kaja be az ágyba, egy horrort megnézünk még aztán holnap Jog vizsga... SZART SEM TUDOK...

Folytatás....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tuleloknaplojabol.blog.hu/api/trackback/id/tr332927573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása