2011.május.21

2011.05.21. 22:53

Kedves naplóm! (emlékezz rám mikor fúj a szél...) Jaj miket beszélek az nem is úgyanaz, na de mindegy is hol tartottam. Ja igen megvan, szóval napló...ezt kapta pár napja. A szűlők szerint talán segít ha kíírom magamból a dolgaimat. Túl sok a stressz mostanában ott a suli aztán a csaj...meg tiszta hülye ma is...na de mindegy talán máskor írok róla. És, hogy velem mi történt a mai nap? megmondom őszintén semmi....a reggeli vonattal jöttem haza a nagyvárosból, bedöltem az ágyba pihenni. Délután családi főzőcskézés kikapcsolt egy kicsit, nem gondoltam a közelgő vizsgákra, úgyis csak felbaszna. Ugyan tv-zni nem szoktam a híradó dübörgött vacsi közben. Csak a szokásos: Balesetek, terrortámadás, meg valami új vírus. Mintha mindennap ez menne.Komolyan ez a hír? bár tudjuk pozitív hír nem hír.. Az elöbb beszéltem Roloval nem jön játszani valami "családi összejövetel van" ezért is naplózok, jobb dolgom nincs. (tulajdonképpen azt se tudom, így kell-e ezt csinálni) majd megkérdem valamelyik hölgy ismerős mutassa meg az ővét, de csak azért, hogy felmérhessem milyennek kell lennie. Na mindegy kedves napló (valaki magyarázza már el, hogy lehet a napló kedves? komolyan nem értem...várjunk ez most skrizofénia részemről?) lefekszem, holnap is lesz nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://tuleloknaplojabol.blog.hu/api/trackback/id/tr352922514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása