Kedves naplóm!
ne haragudj hogy csak most használlak újra de az elmúlt pár nap után örülök hogy élek.
Az egész ott kezdődött hogy Pesten lezuhant egy repülőgép és a már említett vírust hordozó emberek is ültek rajta.
Vagyis hát mire ideértek nem voltak teljesen emberek.
Nem tudom kifélék mifélék lehettek de a videók és képek alapján már nagyon nem kellett volna élniük még is két lábon jártak.
Mondtam a páromnak hogy azonnal csomagoljon össze és hazaviszem a szüleihez én pedig maradok itt a kutyákkal.
Ő nagyobb biztonságban lesz ott de Én oda nem mehetek(Hogy miért az most túl hosszú hogy elmeséljem)
Szóval miután hazavittem visszajöttem a blökikhez.
Nem leszek Én sem egyedül sőt kezdek örülni hogy nem hagytam magam amikor az asszony padlócirkálót akart venni és két Amstaff lett helyette:D
Valahogy most jobban jön a harciasságuk és a bátorságuk és az éberségükről még nem beszéltem.
Szóval mi itt várjuk a fejleményeket addig is becuccoltam alapvető dolgokat egy tatyóba meg betáraztam kajával és vízzel mert bár karantén alatt van már egész Budapest ahogy azokat a "halvajárókat" láttam nem sok idő kell hogy kitörjön ez a szar.
Mostantól megpróbálok egy kicsit több időt rád szánni hisz egyszer még valakinek jól jöhetnek a tapasztalataim.
Na de mára elég megpróbálok pihenni ki tudja holnap mi vár ránk?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tuleloknaplojabol.blog.hu/api/trackback/id/tr162934354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása