kisvárosi történetek 4

2011.06.22. 20:55

2011 május

 

Tegnap fogtam 2 böhöm nagy szatyrot és elmentem vásárolni a kisboltba. A hírekben hallottam hogy kitört a pánik a fővárosban és az emberek egymást tapossák a bevásárló központokban. Itt vidéken nem érezni a pánik hangulatot még, a boltban viszont nem sok tartós élelmiszer maradt. Nekem még jutott jó pár féle tészta, találtam egy egész tálca májkrémet, az utolsó 4 darab chilis bab is az enyém lett, és vettem még pár készkaja konzervet mellé. Levesporból is olyanokat vettem amihez csak víz kell. Bedobtab egy egész doboz snickers-t és a maradék 2 darabot sem hagytam a polcon. Kakaó, instant kávé is került melléjük. A többi vásárló eleinte kicsit furcsán nézett rám aztán ők is egyre több mindent kezdtek bepakolni a kosaraikba. A pénztáros csak annyit mondott hogy reméli nem ennyire rossz a helyzet és hogy személy szerint örül hogy végre van forgalom. Nem kevés pénzel terhelték meg a kártyámat, de hát jobb félni mint megijedni, maximum nem megyek boltba pár hétig :)

 

Itthon aztán számba vettem mi hiányzik. Természetesen a víz. Mi lesz ha nem lesz víz a csapban? Ismét a hónom alá csaptam a szatyraimat és megint beállítottam a boltba. Most a víz volt soron. Vettem 14 litert, így egy hétig elvagyok ha valami történik. A papírzsepi és WC papír készleteket is bőven túl töltöttem, ezek nem romlanak meg, csak a helyet foglalják. Egy 10es csomag gyufa és 3 öngyújtó is került a készletbe. Ezek után elmentem és megtankoltam az autót, biztos ami biztos, és a 20 literes kannát is csurig töltöttem. A motoromat mindig tele tankkal teszem le, így azt csak áttoltam a garázs végébe, hogy az autó beférjen mellé. A kúton kicseréltettem az üres gázpalackot egy telire és kitettem az erkélyre. Ezzel, a jelenlegi fogyasztásomat tekintve, elleszek egy jó fél évig, hiszen ami a tűzhelyre van kötve, az is majdnem tele van még. Ez utóbbi kör már a bank terhére ment, még jó hogy van hitelkeretem náluk. Sebaj, a következő fizetésem majd rendezi a számlát.

 

Éjjel dolgoztam tegnap és sokat beszélgettem a munkatársaimmal. Telesen kihalt odabent minden, egy-két ember lézeng csak az irodában, aki teheti otthonról dolgozik. Naná, még mindig nem sokat tudunk a vírusról, így szerintem is a legbiztosabb ha minimalizáljuk az emberi kontaktusokat. A tavalyi influenza járványnál is elég volt két beteg ember aki prüszkölve jött dolgozni, a légkondi szépen elterítette az egész épületben a fertőzést. 2 hét alatt szinte mindenki elkapta. Azóta valami szűrőt cseréltek ugyan benne, de a vezetőség kiplakátolta hogy ha beteg vagy, maradj otthon. Ezután kezdték laptopokra cserélni az asztali gépeket.

 

Ettől a hülye éjjeles műszaktól még mindig kicsit kába vagyok. Az internet java része még működik, de minden A vírustól hangos. Egyesek szellemesen elnevezték T vírusnak a Resident Evil után. Hát kösz, marha mókás. Magyarországon is szinte teljes a légtérzár, csak a megbízható országokból fogadunk gépeket. A Schengeni határok ugyan megszűntek, de pár napja ismét határőrök vannak kint akik orvosokkal kiegészülve figyelik a belépőket. Vagy ezt már írtam? Vagy csak akartam? Akármi is lesz ebből, úgy érzem felkészültem. Még lezuhanyzok és jön a következő éjjeles műszak.

 

T.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tuleloknaplojabol.blog.hu/api/trackback/id/tr953007015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása