2011.májusa Napló 2. bejegyzés. Hát emberek tudjátok mi folyik kinnt? Itt a büdös életbe nem történt még semmi. Azt mondják a nagyvárosokban para van. Pesten tán lezuhant valami repülő, ezt is csak a szomszédoktól hallottam, valami baj van a kábel tv-vel a net is oda, egész nap csak a punnyadás, komolyan mondom. A Jani fiú délután jött haza pestről állítólag az utolsó vonat volt az övéké, ami elindult. Karanténról hadovált össze-vissza…..mondjuk, nem értem, egy repülő szerencsétlenség miatt mért van szükség karanténra….főleg ha utasszállítóról van szó. Késő délután elmentem bevásárolni valami vacsorára valót, na és kivel hozott össze a sors? Teka nénivel….bizony a hóbortos cigányjós próbáltam nem figyelni rá, de elég határozottan hívta fel a vásárlók figyelmét , hogy „közeleg a vég”. Bár a vénasszony elég hóbortos a jóslatai valahogy mindig bejönnek rémisztő egy figura. Meg is ijedtem tőle, ha téved is a frászt hozza az emberekre. Egész este untam a fejem, remélem reggelre jó lesz a net és a tv mert ha nem felhívom azt a kibaszott tré-onlinet az fix….meg egyébként is érdekel mire ez a nagy felhajtás a nagyvárosokba és mégis miért van karantén. Már ha van persze. Holnap hátha többet tudok meg az eseményekről…

A bejegyzés trackback címe:

https://tuleloknaplojabol.blog.hu/api/trackback/id/tr732925088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása