Prologue

2011.05.21. 19:12

Hah nem értem minek kezdem el ezt a naplót. Barátnőm szerint ezzel levezethetem a vizsgák utáni feszültséget. Én másra gondoltam mikor feszültség levezetést ecsetelte. Nem baj, legalább plusz pontok az estékre megvannak. Kedves naplóm kezdetű  mondatokat hanyagolom ez is eléggé buzis, hogy naplózok...

Szóval milyen volt a napja Péter? -Elég fos... Jog vizsga lesz két nap múlva, és még csak az alapszámításokat és törvényeket néztem át. Magyarul sem értem nem, hogy szlovákul. Asszony is hanyagol a hétvégén, csajos hétvége, nem szóltam egy szót sem... Na bezzeg mikor pasis hétvége van ne igyál ne táncolj mással ne szemezz más nőkkel ne vegyél levegőt... :D(remélem nem találja ki a jelszót és olvassa el ^^)

Ma is mindenki az új ''hini'' vírusról beszél.Bár minket nem nagyon érint, kurvára nem érdekel engem se az embereket. Senkin nem látok pánikot, de jobban elkerülöm ilyenkor  a köhögő embereket. A drága nagyi hívott csak napi 55-ször, hogy közölje velem mi fontosat látott a híradóban az óvintézkedésekkel kapcsolatosan. Elég bajom van a pollen allergiámmal, nem kell még nekem még ilyenkor ez is. Megmondtam neki felkavarja a média.... mint mindig mindent, nem kell pánikolni.

Kedves naplóm végezetül a mai napom is kurva szar volt. Holnap bizonyára sok érdekeset fogok írni, mert vasárnap lesz és kezdem elölről a tanulást. Éljen a végzős élet.

Folytatás....

A bejegyzés trackback címe:

https://tuleloknaplojabol.blog.hu/api/trackback/id/tr692921963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása